健康資訊

浮針初體驗!腰椎滑脫外國人feeling amazing

我有位美國病人,佢有好嚴重的腰腿痛及坐骨神經痛問題,經同事介紹黎搵我。

剛開始時,病人只係話腰痛,所以我治療咗佢嘅腰部肌肉、左側腰方肌、豎脊肌、大腿前側及內側及小腿外側。後來病人帶左佢係美國嘅x-ray片俾我睇,發現佢已經出現腰椎滑脫!

腰椎假如出現異位甚至滑脫,會直接影響腰部及以下肌肉、生殖器官、腸道等的正常運作。呢位病人已經有腰椎滑脫一段時間,對神經嘅擠壓好深,造成長期嘅痛楚。加上附近肌肉為咗穩定滑脫嘅腰椎,長期收縮而變得緊張及不平衡的收縮。浮針可以放鬆肌肉及加速肌肉修復,所以非常有效及即時地為呢位病人止痛及解決肌肉緊張嘅問題。

於是我落咗浮針,然後叫佢做相對應嘅肌肉鍛練,令該組肌肉收縮放鬆(浮針的再灌注過程),增加局部血液循環。

之後我就叫佢起身行下,佢忽然大叫:「Amazing! I never feel like this in my life!」係,係大叫,全個治療區都聽到個隻。😳

我再叫佢試下金雞獨立,佢唔止做到,仲企得穩過我。佢話佢以前係做唔到呢個動作嘅。至此以後,佢一路都有搵我做浮針,直至佢工作完成要返美國。臨走前佢問我美國有冇得做浮針,我都介紹左醫師俾佢。😃

PS: 雖然每次治療都有明顯進展,但佢每日工作需要行起碼16層樓梯。我問佢點解唔搭𨋢,佢話太慢⋯因為每日著住西裝皮鞋上上落落,所以好左又捱到痛返,唯有不斷治療。各位要好好保重身體,盡量聽從醫師指引,唔好俾傷患再復發!

浮針與痛症

浮針是在皮下淺筋膜層進行針刺,透過刺激皮下疏鬆結締組織,加速患處的局部血液循環,讓免疫細胞到達患處並消除炎症。然後,透過患處肌肉的收縮放鬆(再灌注),令肌肉消炎並取得氧氣及養分,對肌肉損傷及痛症可即時止痛及有效治療。

根據患者疼痛部位,醫師會先觸診判斷肌肉狀態,再從該肌肉的頭尾兩端或周圍進針。浮針在針座的協助下會快速進入皮膚淺層,到達患處後會拔除針芯,而軟套管的部位可長時間留在皮膚淺層,對皮下疏鬆結締組織維持一定的刺激,刺激身體的白細胞持續數小時的治療,延續止痛療效。由於軟套管只留於皮膚淺層而不會接觸到肌肉層,因此留管期間不會阻礙一般日常活動。

Author : 註冊中醫師 蘇醫師

近十年豐富臨床經驗;於醫管局三方合作中醫診所駐診多年,曾為多個社福利機構及企業提供中醫療講座及工作坊。多年來秉持醫者仁心,創辦了蘇安莎中醫診所。臨床研究範疇包括:針灸(痛症、運動損傷、關節勞損
、浮針)、婦科(月經失調、痛經
)、皮膚病(暗瘡、濕疹)、眼科(青光眼、黃斑病變)。

1 thought on “浮針初體驗!腰椎滑脫外國人feeling amazing

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *