婦科

M痛能癱瘓一間診所

蘇醫師以前曾遇到一個診所助理,故事是咁的:

佢有次黎月經不單劇烈經痛,而且面唇發白、四肢冰冷、對住個垃圾桶不停嘔吐。我扶佢上治療床幫佢針灸,期間助理不停同我講對唔住。😰

落針後15分鐘,助理同我講想嘔,我拔出所有針,然後俾佢嘔哂出黎。嘔完我就執左藥俾佢飲,然後叫佢係床上面休息一陣。

成個過程大約30分鐘,終於診所老闆到達並慰問診所助理,雖然見佢個樣仲係虛虛地,不過佢話已經無痛啦。😳

蘇醫師臨床經驗上,中藥結合針灸去治療經痛嘅即時療效係非常明顯。患者於針灸後5-10分鐘已停止嘔吐,而服藥後10我分鐘疼痛已基本上消失,可以正常工作。患者表示以往服用止痛藥後,小腹仍會感酸脹不適及身體疲乏,但採用針藥治療後就連酸痛及疲乏不適都無咗。

此外,止痛藥始終只能治標,而中醫治療則能治本,不單可以令月經行之更暢通,更可有效地減輕患者氣滯血瘀嘅情況,令經痛情況每次減輕,直至月經正常。

同時,痛經患者亦要注意自己會唔會係器官質性病變,例如子宮內膜異位症、子宮腺肌症、慢性盆腔炎等,都有機會出現痛經情況。因此建議患者及早就診,千萬唔好依賴止痛藥,而忽視咗身體俾你嘅訊號呀!

Author : 註冊中醫師 蘇醫師

近十年豐富臨床經驗;於醫管局三方合作中醫診所駐診多年,曾為多個社福利機構及企業提供中醫療講座及工作坊。多年來秉持醫者仁心,創辦了蘇安莎中醫診所。臨床研究範疇包括:針灸(痛症、運動損傷、關節勞損
、浮針)、婦科(月經失調、痛經
)、皮膚病(暗瘡、濕疹)、眼科(青光眼、黃斑病變)。

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *