健康資訊

帶口罩帶到皮膚敏感 原來針灸可增加膠原蛋白治皮膚病

日日帶口罩,小編啲皮膚焗到痕痕地紅紅地,蘇醫師話我原來已經開始過敏,嚇到我即刻掛號睇病。

本身諗住皮膚問題都係飲中藥調理,點知蘇醫師話我要針灸!?原來,針灸會刺激體內的「成纖維細胞」,加速膠原蛋白嘅產生,幫助身體自行修復皮膚細胞,從而讓皮膚更靚更smooth。

成纖維細胞係負責合成並分泌大量膠原蛋白,而膠原蛋白係軟組織嘅重要合成材料。成纖維細胞被刺激後,會分泌大量膠原蛋白及彈性蛋白,並與血液中其他免疫細胞合作,加快修復細胞損傷、變性、壞死等問題,令本來受損嘅皮膚快d好返。另外,膠原蛋白及彈性蛋白可以填充肌膚縫隙,使皮膚細紋不易出現。

針灸對於皮膚痕、濕疹、蕁麻疹、暗瘡、銀屑病、生蛇、皰疹等問題都有明顯幫助,而且越早治療越快康復。針對皮膚方面嘅問題,貴在醫患雙方合作及堅持,而且痊癒後都要鞏固治療一段時間,有助於防止復發!

小編同好多女士一樣,本身係超級超級驚針灸,好彩蘇醫師入針係非常快,我都未驚完佢已經針完🤣🤣等皮膚好返就影靚相俾你地睇🤪

Author : 註冊中醫師 蘇醫師

近十年豐富臨床經驗;於醫管局三方合作中醫診所駐診多年,曾為多個社福利機構及企業提供中醫療講座及工作坊。多年來秉持醫者仁心,創辦了蘇安莎中醫診所。臨床研究範疇包括:針灸(痛症、運動損傷、關節勞損
、浮針)、婦科(月經失調、痛經
)、皮膚病(暗瘡、濕疹)、眼科(青光眼、黃斑病變)。

1 thought on “帶口罩帶到皮膚敏感 原來針灸可增加膠原蛋白治皮膚病

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *